domingo, 26 de septiembre de 2010

El caracol

32 comentarios:

Farmchick dijo...

Excellent contrast between the stripes of the snail and the green of the leaf.

Canyon Girl dijo...

I love your photos. I will be visiting a lot for inspiration and enjoyment.--Inger

Daniel Puscau dijo...

superb

Leovi dijo...

Estupendo caracol y estupenda luz, que variedad de tonalidades verdes, me gusta. Un saludo.

The Photophile dijo...

I really like your blog, and it's inspiring to see someone use one of my favourite lenses the way it is meant to be used!
(Although I actually use the Nikon equivalent)

alberto cabero fotografia dijo...

preciosa imagen se nota calidad
el tono superior¡¡¡
un saludo

Ismael martinez dijo...

me encanta tu blog Jose, me quedo por aqui.

Excelente trabajo

un abrazo

Mahon dijo...

I like the precision of your photo, the colors are gorgeous! for me this picture is perfect, congratulations! bye !!

黄清华 Wong Ching Wah dijo...

Excellent green and focus, very beautiful photography and blog and I would love to follow your blog.
WongCW
http://cwwongphotography.blogspot.com/

Unai dijo...

Magnífica fotografía, me encanta, la verdad que todas están muy bien, gran trabajo, mis felicitaciones.

Un saludo.

Roberto M. Alves dijo...

Es la primera vez que visito tu blog y ha gustado mucho las fotos. También como el uso de esta lente de canon. Enhorabuena por el blog y las fotos hermosas. Voy a visitar más a menudo.

Saludos

Cecilia dijo...

Bellísima fotografía!!!!!,me encanta como está iluminada.Saludos

Mr Monkey dijo...

I'm a new follower - Please follow me back. For every follower that joins I will be releasing a Unicorn back into the wilds of the New Jersey boardwalk. So please do your part by joining and saving these special creatures. Thanks
Thanks, Mr. Monkey

http://laughingmonkeystick.blogspot.com/

Toyin O. dijo...

Beautiful picture!

http://youcanfacetodaybecausehelives.blogspot.com

Bare bilder - Pictures only dijo...

So many beautiful pictures in your blog. Thanks for sharing.

Berit.

marco grattoni dijo...

MI PIACCIONO MOLTO I TUOI SCATTI BELLI BEN REALIZZATI I MIEI COMPLIMENTI

Fer dijo...

Gran foto del caracol te han quedado unas luces geniales, muy buena foto. yo llevo poco con un blog si quieres pásate a echar un vistazo, saludos

Fernando dijo...

Bueno, a mi también me gusta, la foto y la idea de tu blog

Wind dijo...

Ha ha...what a light!
Is like in studio!
Wonderful!
Regards from Romania!

Y. Ikeda dijo...

This is stunning and breathtaking photo. Beautiful contrast of light and dark.
I should be following your blog from now on. Have a wonderful day!

Hemera dijo...

fantastic

Mariana Marziali dijo...

Bellisima!!! muy buena luz.
Voy a seguir tu blog desde hoy, espero no te moleste.
Saludos!

Umbilicum Mundi Photos dijo...

Muy hermosas tus fotos ...
Feliz 2011 !
Sill

shivu.k dijo...

good lighting...

please come and visit my blog:

http://www.flickr.com/photos/shivuimages

Shivu.k

Merce dijo...

Que bonita luz!!!

Cipri dijo...

Felicidades, buenísimas fotografías, saludos.
Cipri.

...:::El artesano :::... dijo...

Muy buena toma.... felicitaciones

http://fotografiassl.blogspot.com/

geanina dijo...

lovely! complimenti

Юлия Карпова dijo...

great!)

Úrsula CoCo dijo...

Una luz impresionante.
La imagen es preciosa.
Saludos!

Alex dijo...

Excellent contrast, beautiful image, congratulations !

Alexis dijo...

Beautiful, I love the lighting, just perfect.